tisdag, maj 12, 2009

Sårutbildning - igen!

Vad härligt med revanch! Under förra verksamhetsförlagda utbildningen var det riktigt omöjligt få ihop en lagom stor grupp när det gällde föräldrautbildning. EFter många försök slutade det med en grupp på endast ett föräldrapar....kändes inte roligt när man skulle redovisa alltihop på seminariet, även om jag inte var ensam.
NU däremot ringer jag ett samtal och har en grupp på 7 personer dagen efter! OCH nu mailar deras hemtjänstchef och vill att jag ska utbilda en annan hemtjänstgrupp nu på onsdag! Vilken revanch! Klart jag tackar ja, är ju bra träning för mig. Hemtjänsten är nog också en tacksam grupp som är svältfödd på utbildning vad gäller specifik omvårdnad. Den här webadressen använder jag och kopplar ihop med en stor TV skärm. Tjohoo! =)

Inga kommentarer: