lördag, oktober 04, 2008

Va f-n???

Om jag skrev att blev tokig i förra inlägget så blir jag SKOGSTOKIG nu! Klarar nu av samtliga uppgifter jag svor över i föregående inlägg *lite stolt!* =)
Gjorde frågebatterierna på universitetes intranät och fick ETT fel. Då man måste ha ALLA rätt var det bara att börja om från början och till min fasa HELT NYA FRÅGOR!!! Ok, nu kunde jag ju räkna i alla fall. Vad händer då? Jo antagligen blir programmet strängare för varje gång! Fick FYRA fel denna gång för då jag skrev 5,8 blev det fel för att det skulle stå 5.8. Det kan jag köpa...likaså att mitt svar på 32.6781% blev fel för svaret skulle vara 32.6781 ± 1.0%. Har så gjort om det en tredje gång och nu
kan jag inte se vad jag gjort fel i detta svar? Ser ni?

Your Answer: 7.26 ± 1.0%
Correct Answer: 7.26 ± 1.0%

Inga kommentarer: