lördag, januari 03, 2009

Nu är det spännande på TV. Junior VM i hockey. Tja.....lite intressant, men jag sitter på sidan och skriver på min rapport...flyter på riktigt bra faktiskt! =)

Mina bekymmer just nu.......ska jag i referenslistan skriva

Statens offentliga utredning (1997). Stöd i föräldraskapet. Stockholm: Sveriges Riksdag. (1997:161).

ELLER

SOU 1997:161. Stöd i föräldraskapet: Betänkande av Utredningen om föräldrautbildning. Stockholm: Socialdepartementet

Har för övrigt köpt ett chokladfondue-set på rea idag! Vilken hit! OK lilla familjen delade på en stor blockchokladkaka men fick i alla fall på köpet i sej ett äpple, en banan, några nötter, några annanasringar, några torkade aprikoser och... ja och några kakor och en näve mashmallows blev det ju också........

2 kommentarer:

Anonym sa...

... tror den nedre är den rätta referens hänvisningen... men jag är ju "fyrkantig" sammhällsvetare... Hihi... Inte som du, "mjuk" omvårdande samhällsvetare...
Kul att se att ni är nyttiga så här i början på året... det var en massa frukt och nyttigheter som ni fick i er... och om man dessutom delar det på tre... så... ja... pussar och kramar

Syster Susan sa...

Båda är OK enligt Backman, men jag valde den nedre. (före jag såg din kommentar t.o.m) =) Pussar och kramar!